Loreen <3

Jag har inte hunnit skriva, men självklart är jag helt fucking överlycklig över att Sverige och Loreen vann:D<3
Första gången jag hörde låten tänkte jag "den här kan vinna allt". Känslan hon ger ut är helt otrolig. Tänk att det har gått 13 år sedan Sverige vann och detta är första gången jag kommer minnas det. Hur man satt där förväntansfull och jublade för varje 12:a :D Loreen är fantastisk och utan henne hade vi fått vänta många år till tror jag. Detta var det bästa bidraget ever i Eurovision, enligt mig då såklart :)

Lördagens framförande av låten var den bästa tycker jag. Hon satte allt perfekt, uttalandet var verkligen på plats :) Men vad som verkligen bidrog var den magiska känslan av att hela publiken klappade igenom låten, tror inte jag hört sånt förut.. Helt underbart och framförallt när man ser hennes leende runt 0.32, just för att publiken klappar i takt, riktigt fint =)



Jag är fan stolt över att vara svensk asså ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0