Torsdag

Idag har jag vart ledig:D Sov till kl 12.30 inte helt fel alltså:D
Skulle egentligen vart med Josse idag, men så blev det inte för när jag vaknade i morse kände jag mig alldeles yr och huvudet dunkade=( Tråkigt, men man får väll tacka att det hände när jag ändå var ledig, så man slapp missa skolan.
Idag har jag då fått ligga hemma och vila. Jag har gjort lite på projekt, men fick ge upp då jag inte fattade riktigt hur Johan ville ha det. Jag har även gjort lite på natur rapporten och jag börjar bli klar konstigt nog så börjar jag i tid:D

Jag har även haft lite kul idag, tittade på nya one tree hill avsnittet, har även kollat klipp på youtube och sett på Buffy med mamma.
Sen kollade jag självklart på once upon a time avsnittet som gick nu i kväll =) Det var avsnittet när man får se hur snövit och prinsen träffades, hihi jag gillar det avsnittet:D
Nu blir det la att kolla på youtube elr nått, eller så blir det lite buffy, vi får la se =)

I morgon är det i alla fall skola och även fredag, gött snart ledig igen=) Men innan dagens slut i mån, måste jag köpa present till Angelika som fyller hela 13 år på lördag:D Stor unge nu ju:) I morgon kommer även ett nytt avsnitt av the secret circle, yey can't wait:D:D:D
Söndag ser jag inte lika mycket fram emot, då årets första dopp ska ske blää. haha

Jaja nu ska jag dra mig :D ha det gött allesammans


Snygg jag vet ;) får skylla på att jag är ledig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0