The Secret Circle

För en stund sedan kom jag hem från skolan, synd Josse att du inte har gjort det ;)
Jaja Nu blir det la att kolla på The secret circle =) Såg första avsnittet igår och det var väldigt bra så nu är det bara att fortsätta hihi :D För er som inte vet, så handlar serien om en ung tjej som förlorar sin mamma och flyttar då från staden och hem till sin mormor. men hon upptäcker att allt inte är som vanligt, utan hela hennes verklighet förändras =) Haha jag kan inte riktigt säga något mer utan att avslöja, ni som inte sett den checka in den =) Den är övernaturlig liksom Inte konstigt att Mikaela älskar:D


(Bild från tvfanatic.com)

Kommentarer
Postat av: Josse

Ha Ha..jättekul... xD Men det var en ganska rolig lektion ändå :)

Jag har också sett första secret circle avsnittet, det var bra, men jag har aldrig fortsatt titta sen, vet inte varför :p Jag sa ju en gång att jag tror du skulle gilla den serien :D

2012-01-18 @ 18:52:06
URL: http://accordingtomeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0