Sunday !!!

Hej hallå :D

Idag har jag först kollat på buffy med mamma, sen åkte jag, Becca och Josse till Eme =)
Vi har kollat på New girl, spelat twister, spelat sanning och konsekvens haha och sedan har vi även sprungit barfota i snön twice and of course lite snöbollskrig =)

Snöbollskriget slutade med en massa snö i skorna, men jag fick la skylla mig själv då jag satte Beccas skor först :P

När det gäller barfot springningen i snön så undrar jag är vi dumma elr :O haha :P Första gången så gjorde det så sjukt jäkla ont i fötterna, asså jag skojar inte det stack och whaa vilken smärta haha och senare så gör vi det igen haha knasiga är vi allt :P Någonting med den där smärtan måste ju vart lockande haha xD

I allafall jag var hemma runt kvart i 6, sen blev det lite mat och sedan stack jag, pappa, Angelika, Anna-Sofia och Anna direkt upp till Ale hallen för lite träning =) Gött =) Blev mycket pricken och sedan även lite basket och löpning haha xD det som är mest förvånade är att jag har tränat två dagar i rad, då jag faktiskt tog en löptur igår jag vet chockande :P Men jag kan säga att mina ben känner av det ;)

Här kommer i alla fall lite bilder från dagen hos Eme =)


Min kopp med varm choklad, mm den var god:D


Här är lite godsaker som Emelies mamma fixade fram när vi tittade på New Girl =) Göttigött :D

Ha det bra allesammans:D Hajdå =)


Kommentarer
Postat av: Emme

hahaha ja nånting är löst i skallen på oss ;) :D

2012-01-30 @ 15:18:19
Postat av: Emme

hahaha ja nånting är löst i skallen på oss ;) :D btw så tyckte min morfar att vi var veklingar som inte badade i söndags :O xD

2012-01-30 @ 15:19:33
Postat av: Mikaela

Haha xD jasså xD

2012-01-30 @ 15:57:31
URL: http://itisneverover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0