In my head

Nu har vi psykologi lektion, segt som fan, varför ska man alltid se på film ??? BORING :P

I allafall i mitt huvud så spelas det ett roligare klipp än vad det gör i klassrummet =) För gissa vad som spelas i mitt huvud, kan det vara en serie som jag tänker på typ hela tiden, kan det vara en serie vars låt jag sjunger in my head right now and all the fucking time , yes it can:D Och låten är ju självklart från NEW GIRL :D

HÄR ÄR DEN:D LOVE LOVE LOVE



<iframe width="560" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/48dyvk6w7TE" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Kommentarer
Postat av: Emme

den är så himla bra den låten och serien!!! :D love it <3

2012-01-24 @ 19:42:26
Postat av: Mikaela

Ja :D haha den sätter sig verkligen i huvudet också :D Åhh jag är typ kär i den serien alltså haha XD

2012-01-24 @ 19:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0