Hos kusinerna

Jag vet jag bloggade inte igår, anledning: jag var med Josse hela dagen och liksom hon sov över så fick aldrig tiden haha =) I allafall så hade vi kul som vanligt, vi checkade lost, new girl, snackade och självklart skrattade =) New girl ansnittet "naked" var så jävla roligt, jag skrattade så jävla mkt =)

Nu sitter jag i allafall hemma hos kusinerna, då det är där jag sover över idag :P
Förut såg vi gladiatorerna och jag var sjukt imponerad av en tjej som hette Emelie, för det är fan inte dåligt att stå upp mot dem som hon gjorde med sina 49 kg och 163 cm så vann hon. Hon var riktigt duktig, hon hade ju tränat gymnastik väldigt länge och man måste ju använda sina fördelar som hon gjorde=) I hinderbanan vid armgången så blev jag fan häpnad så jävla fort gick det, typ fem gånger så fort som den andra, som ändå gjorde typ ganska normal takt :P I alla fall nu sitter jag och väntar på att kusinerna ska somna så att man kan titta på något annat än en smurf film ;)


Utmanaren Emelie som tog hem segern i tjejernas kamp i kvällens gladiatorerna, inte dåligt att stå sådär, fanns ju såklart anledningar till att hon faktiskt vann ikväll =)

(Bild av maxim-utmaningen.se)

Kommentarer
Postat av: Jessika

Jag blev helt chockad av hennes armgång, hon var grym :D

2012-01-14 @ 23:52:57
URL: http://xjessie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0