HELG!!!

Otroligt gött med helg asså :D

Idag gick jag hem från skolan, kände mig yr precis som igår, men nu mår jag mycket bättre, skönt för i mån är det kalas för lillsyrran som blir 13 år :D

Idag har jag inte gjort så mycket, bara kollat Buffy och the voice Sverige:) Det var toppen nu när det är dags för duellerna =)

Just nu sitter och jag chattar, men framförallt så tittar jag på min favvo sida i hela världen YOUTUBE, aa va annars:D
Jag hittade nyss en bra cover på Without you av Alexa Goddard, som jag faktiskt brukar lyssna på då hon är riktigt talangfull och väljer bra låtar att göra cover till =)

Här är den i alla fall, titta, strunt i eller aa gör som du vill=) Ha det gött allesammans :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0