Fun stuff

Då Josefine hade gjort denna på sin blogg, så kände jag fan jag måste också göra den. Har faktiskt aldrig sett den förut och den verkar kul så nu kör vi :D

1. En serie som aldrig borde ha lagts ner?
Heroes och V.

2. En serie som du önskar att fler personer tittade på?
Private Practice.

3. Favoriten bland de nya serierna för säsongen?
Pretty Little Liars.

4. Din favoritserie någonsin?
Ojojoj så många som ja sett kan ja inte svara:O Men förhäxad, the vampire diaries och pretty little liars ligger högt på listan.

5. En serie som du hatar?
The fresh prince in bel air måste ju bara vara en av de mest störande serierna som existerat.

6. Ditt favoritavsnitt av din favoritserie?
Är oerhört dålig på att komma ihåg från vilket avsnitt och sånt där, men jag säger avsnitt 20 säsong 5 från förhäxad, avsnittet heter "Sense and Sense Ability" Ett helt fantastiskt avsnitt.

7.
Minsta favoritavsnittet av favoritserien?
Ojoj jag vet inte:O

8. En serie som alla borde titta på?
Pretty Little Liars =) Den har allt:D

9. Bästa scenen någonsin?
Förhäxad säson 8 avsnitt 21, the final battle :D Jag kollade jämt på den och kunde replikerna utantill och satt och var jätte glad samtidigt som jag härmade deras ord haha
http://www.youtube.com/watch?v=i1t0exRygaE&feature=related 

10. En serie som du inte trodde att du skulle gilla men slutade upp med att älska?
Samantha Who.

11. En serie som gjorde dig besviken?

One tree hill. Jag blev så besviken att det kommer en nionde säsong, det skulle slutat vid åttonde.

12. Ett avsnitt du har sett mer än 5 gånger?
Många one tree hill och förhäxad avsnitt. Förhäxad mest.

13. Favoritserie från barndomen?

Förhäxad, jag var som besatt. 

14. Manlig favoritkaraktär?

Spike i buffy the vampire slayer. Han är liksom "a bad guy", men hans kärlek förändrar allt. Plus han är så jävla rolig.

15. Kvinnlig favoritkaraktär?

Phoebe Haliwell i förhäxad för hon har allt, Brooke Davis i one tree hill för att hon har växt mer än någon annan i en serie som jag sett. Peyton Sawyer för att hon har de bästa citaten som någon har haft. Sen är hon självklart rolig och sånt med.

16. Guilty pleasure serier?
Har ingen.

17. Favorit miniserie?

Harry Potter.

18. Favoritserie som började tidigare än 2000?

Förhäxad.

19. Bästa cast?
Grey´s Anatomy.

20. Favoritkyss?
Chuck och Sarah säsong 2 avsnitt 22 elr vad det nu är:P

21. Favoritpar?
Chuck och Sarah, Peyton och Lucas.

22. Favoritserieavslutning?
Förhäxad.

23. Mest irriterande karaktär? Hiro i Heroes, visst kan han vara rolig, men vissa stunder vill man bara klappa till honom.

24. Bästa citat?
"Every song ends but is that any reason not to enjoy the music?" Peyton Sawyer, One tree hill

25. En serie som du planerar att titta på (gammal eller ny)?
Ingen speciell.

26. Största OMG-ögonblick? ¨
OMG I DON'T KNOW.

27. Bästa pilotavsnitt?
Lost.

28. Första tv-besatthet?
Förhäxad.

29. Pågående tv-besatthet?
Pretty Little Liars.

30. Sorgligaste karaktärs död?
Juliet Burke i Lost, fy fan vad tårarna rann.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Heheheheheeh fresh prince of Bell air hehehehhehehehe håller meeeeeeed xD

2012-01-07 @ 12:42:34
Postat av: Josse

Woho!! :D

2012-01-07 @ 16:31:21
Postat av: Jessika

Mitt favoritcitat är nog när Hiro säger "Excuse me" innan han slår Tracy i ansiktet (A) XD

2012-01-08 @ 11:31:47
URL: http://xjessie.webblogg.se/
Postat av: Emme

vet du vad jag hade svarat på fråga 8?;) jag hade svarat once upon a time och new girl :D <3 btw så börjar once upon a time på torsdag kl 20 på kanal 5^^ :D du måste se!!!

2012-01-09 @ 16:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0