10 dagars lista

Jag har gjort en egen 10 dagars lista :D Jag har kommit på egna frågor, för att då besvara en varje dag =) Det ska såklart handla om tv-serier =) Jag tänkte först besvara frågorna genom 1 serie för att sedan fortsätta med andra =) De första 10 dagarna tänkte jag ta One Tree Hill =)

Här har ni ONE TREE HILL DAG 1.

Favorit kvinnlig och manlig karaktär


Favorit kvinnlig karaktär skulle jag antagligen svarat Peyton Sawyer, men sedan hon slutade i säsong 6 så fick jag en ny favorit nämligen Brooke Davis, så det blir vinnaren =)

Anledning:
Brooke är den karaktär som man alltid har sett kräver mycket uppmärksamhet, för att hon fått för lite hemma. I första säsongen var hon en bitch, men ju längre man kom in i serien såg man hennes inre. En ensam person utan någon kärlek från hennes föräldrar. Hon hade ingen som helst självförtroende och hon vågade inte visa sitt fina hjärta, på grund av rädsla för ensamhet och att hon inte skulle få någon kärlek.
Brooke är den karaktär som kommit längst, hennes utveckling är enorm och jag älskar att se tillbaka och jämföra den person som hon var med den hon idag i serien är =)


(Bild från fanpop.com)


Manlig karaktär skulle jag nog svarat Lucas om inte han precis som Peyton hade lämnat serien så därför Favorit manlig karaktär måste jag nog svara Marvin (Mouth) Mcfadden =)

Anledning:
Han är nog världens gulligaste kille, han är alltid där för andra. I början av serien, blev han alltid besviken. Alla han gillade såg honom endast som en vän eller bror. Tills senare när han mötte folk som såg mer än hans utseende. Mouth är rolig, snäll, omtänksam och ja vad mer ska man säga, han är helt underbar.
Hans hjärta måste vara gjort av guld och därför vinner han mitt hjärta och även favorit manlig karaktär =)


(Bild från buddytv.com)


Kommentarer
Postat av: Josefine

Aaw :D

2012-01-18 @ 21:10:49
URL: http://accordingtomeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0