Söndag och Måndag

Igår så var jag med Josefine=) Vi pluggade som bara den och sedan blev vi belönade med att titta på The lying game!

Jag läste även klart min bok i etik och livsfrågor igår morse som jag började med i lördags, helt sjukt med tanke på att ingen typ har lånat bok än och inlämningen och diskussionen är om en och en halv månad, vad kan jag säga, I am A Nerd, Ne men seriöst boken var as bra kunde inte sluta läsa:D Boken hette "Gör vad du vill" och handlar om en tjej som har förlorat sin familj i en flygkrasch och allt hon vill nu är att dö, för hon känner ingen mening med livet. Orkar inte berätta mer, men i alla fall, läsvärd=)

Idag så började dagen oerhört dåligt vaknade upp med en sjuhelvetes spänningshuvudvärk, som tyvärr börjar bli vanligare igen. Tog en tablett och var allmänt deppig. Men tabletten började verka och dagen blev bättre!
På etiken fick jag typ flipp, vet inte vad som hände, men kunde inte sluta skratta liksom, aja trötthet, efter att dagen vart så lång kanske haha xD
Efter skolan följde jag med Josse hem och vi käka pizza, bakade muffins och kollade på The lying game =) Åhh jag älskar verkligen The lying game, och i mån är det ju tisdag vilket betyder nytt avsnitt av både The lying game och Pretty little liars :D YEY!

Muffinsbaket

Muffisarna redo att inta ungnen.


En stackare blev rejält missbildad, på grund av att jag hällde way to much och sedan skulle ta bort, men det fastna på kanterna, hela skiten blev kass, ser ni den stackars annorlunda, mobbade muffisen? haha xD




Här åker Muffisarna in i ugnen och ska snart bli goda, Josse får äran att hjälpa muffisarna in i ugnen.




Man måste ju hålla koll på sina barn lite, så att de växer bra, men det var la ingen risk för annat då extra bakpulver tillsattes ;)



Ja, då plingade klockan och allt var klart =)


Eller aa nästan.


Diskningen var Josse så duktig att göra, då Mikaela latade sig och tog kort ;)


Så nu var det klart, men hur blev då resultatet?


Mm, gott, den udda muffisen som inte var så lyckad, fick tyvärr inte va med på bild, ja jag vet diskriminering, men aja jag kan vara elak ibland, hör bara på mitt namn, Mikaela kan alltid göras om till Mikaelak ;)

Det var min dag det, väldigt bra dag om jag får säga det själv=) Det är alltid trevligt att umgås med Josse, vi har så kul ihop och man kan alltid vara sig själv.
Tack Josse för att du är du och för att du gör mitt liv lättare, You're my best friend, LOVE YAA =)<3

Kommentarer
Postat av: Josefine

Åh, tack! <3 Och tack för att du är DU! Du är bra precis som du är, never forget that! Love you TOO <3



Och mums vad gott det var med muffinsar :D

2012-02-07 @ 14:52:31
URL: http://accordingtomeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0