My day

Hejsan Svejsan idag har dagen bestått av tv-tittande, surfande och tro det eller ej jag har vart ute och sprungit, jag vet det är inte klokt alltså men nu var det gjort!

I morgon är det tyvärr skola ju, men det ska vi inte tänka på nu. För just nu sitter jag och tittar på premiären av big brother 2012. Haha några riktigt blåsta tjejer har gått in i huset, och det sjukaste är nog att en gravid kvinna har klivit in öhh inte lite sjukt va när hon dessutom är i 36 veckan elr vad det nu var
Det här kommer bli en rolig, men konstig säsong, i alla fall hoppas jag ju på det!


Just nu förstår jag inte hur jag ska orka med skolan i morgon, för det är ju så skönt att inte behöva plugga och nu så kommer la alla prov på en gång, men jaja det löser sig, eller åtminstone om jag kommer upp i morgon, kan ju råka stanna i sängen och liksom glömma att jag ska till skolan och plugga liksom ;)


Jag bjuder på en gammal bild på världens sötaste hund


Jag älskar min lille Mio <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0