Hellu

Dagen har bestått av träning (visserligen inte för min del, sorgligt asså), surfing on the computer och självklart melodifestivalen. Måste ju påpeka att det var lite komiskt att Mirakel gick vidare, den var ju lite wierd, men ändå kul, pratdelen var komisk och sångdel var faktiskt hyfsad, men lite töntig låt haha, men det är la lite kul men töntigt ibland.
Bäst ikväll tyckte jag var Molly Sandén, med en underbart bra låt och hennes vackra stämma så knep hon en finalplats. Yey =)


(Bild från svd.se)

Nu ska jag dra mig, för nu ska jag se på gladiatorerna som läggs i programbiblioteket, oerhört skönt, utan pauser och allt ju :D

Ha det gött allesammans!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Svar: Tycker inte jag :)

2012-02-18 @ 21:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0