Hejsan Svejsan

I går började dagen lugnt med lite ensamhet och tv-tittande. Sedan var det dags för träning med laget och sedan  var jag med Josse, Becca och Eme! Vi käkade Pizza, kollade Dirty dancing (Eme hade inte sett den, typ katastrof ju;) ), kollade även Melodifestivalen och något annat som jag inte minns vad det hette hehe xD

Gårdagen var i alla fall väldigt bra =)

Idag har däremot varit en mycket trökigare dag som egentligen borde spenderats med plugg, men fan inte ens det orkade jag. Blir la att chansa i mån på läxförhöret haha xD Jag har åtminstone gjort en ny header, typ det enda jag gjort idag xD

Nu är i alla fall helgen slut och verkligheten är tillbaka, men skönt nog så är vi lediga på fredag så det blir en fyra dagars vecka, elr åtminstone har jag för mig det xD

Nu sitter jag här med lillskiten, hon pluggar och jag gör liksom allt för att undvika plugget och nu ska jag lyssna på musik, BYE BYE


Angelika är alltid lika seriös!

Kommentarer
Postat av: Jessika

Haha, söta :D

2012-02-26 @ 21:07:34
URL: http://xjessie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0