Hejsan svejsan lingon någonting

Hej! Nu sitter jag här i sängen igen och tittar in i skärmen, whats wrong with me:O Well, I guess i'm a bit of a computer freak :O

But whateeeeavaaa I'm awesome so I will be just fine!!!

By the way, idag hade vi redovisning i religion, det kan man inte tro när man tänker tillbaka och förstår att det faktiskt var New Girl som redovisningen handlade om, det var oerhört gött att det var roliga ämnen för än gång skull.
Jag kan säga att det var nog först gången jag inte kände än massa "Zzz" komma flygande när klassen redovisade. Ganska bra betyg va?
Jaja oavsett vad ni tycker så tycker jag det!!! =)

Nu ska jag dra och titta på 90210, har redan sett The lying game och Glee idag, får la se om jag orkar titta på new girl sen eller om jag börjar skriva lite på referatet som ska in på fredag =) Oavsett så har min dag vart bra och jag hoppas att även eran har varit det!


Föresten det nya Glee avsnittet som hyllar Michael Jackson var faktiskt väldigt bra.
Det är så oerhört fint att se gemenskapen i gruppen och hur alla verkligen stöttar varandra i Glee, jag älskar verkligen den serien, många scener i detta avsnittet gav mig nästa tårar, fina scener=)


(bild från tvrage.com)

Haaaaajdåå!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0