Hej Hå

Hejsan svejsan i lingon skogen.

jag har länge funderat på om jag ska se på the glee project, men har aldrig liksom gjort det, vet inte varför, orolig för besvikelse kanske?
Men i alla fall Becca sa att jag borde kolla, so I did=) Det är riktigt bra faktiskt, trots att man vet vinnaren, då den redan vart med i Glee, hihi =)

Idag har jag även fått post i brevlådan =) Jag fick 90210 YEY:D

OCH VET NI, man får ju inte glömma, DET ÄR JU LOV NU:D YEY Awesome:D

Jag såg faktiskt det nya New girl avsnittet idag, haha det rekommenderas verkligen, så jäkla kul va haha xD

Men aja nu ska jag och Cicci kolla på ännu ett avsnitt av the glee projekt =)
Ha det gött!


(Bild från gleehab.com)

Kommentarer
Postat av: Emme

ja det nya avsnittet av New Girl var jättekul! jag satt å gapskrattade för mig själv^^

2012-02-11 @ 09:58:03
Postat av: Linnea

Vad är the glee project? :)

2012-02-11 @ 16:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0