Gårdagen och idag

I går var jag hemma hos Malin. kollade på The Voice Sverige och även the vampire diaries. Sen blev det även lite prat och så. Det var trevligt i alla fall. Ja det var väll i princip gårdagen haha xD

Och till idag. Idag har vi haft träning, det var kul. Sen blev det käk från Mc Donalds och kl 8 blev det dags för melodifestivalen. Inte så värst bra förutom dead by april som var väldigt bra och självklart Loreen som var helt fucking jävla AMAIZING :D Ärligt det här är nog den bästa låten på flera år i melodifestivalen, hoppas starkt på att hon tar hem hela skiten, HEJA LOREEN =)

Har även sett på gladiatorerna, inte så jätte grymma utmanare idag, så lite trist, men i det stora hela har dagen vart bra =)

Alltså jag måste nog säga att jag har fått en ny favorit låt idag, vem kunde tro att melodifestivalen, som jag först inte ens tänkte se, kunde ge den till mig;P Glöm inte kolla in Loreen "euphoria".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0