A nice day!

Idag har dagen vart ganska bra=) Det gick bra i skolan med matten för än gång skull så det var skönt!
Men dagen började faktiskt med frukost på något ställe som jag inte vet vad det heter! Jag och pappa åkte dit och åt, det var trevligt och sedan övningskörde vi även i morse, innan det var dags för skolan =)

Efter skolan tittade jag på one tree hill avsnittet som las ut idag och det var jättebra, men jag grät, för det var jobbigt att se Julian så ledsen!
I alla fall, efter det kollade jag på New girl, det var hyfsat, inget speciellt faktiskt och sedan gick ju ännu ett avsnitt av once upon a time på kanal 5 idag, nu är det bara nästa avsnitt kvar, sen har jag nog inte sett något mer avsnitt, trevligt, för det ska bli kul att se något nytt =)

Vet ni jag längtar till i morgon för vad kommer då, jooo THE SECRET CIRCLE :D YEEEY:D

Men nu ska jag gå och titta på Buffy med mamma:D Asså jag älskar verkligen Buffy åhh jag längtar till ett as roligt avsnitt som kommer när som helst, kommer bara inte ihåg just vilket det är, men mamma är på det snart tror jag så nu måste jag skynda mig upp till vardagsrummet, annars kanske jag missar hihi xD


(Bild från fanpop.com)

Ha det bra allesammans, för det ska jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0