ONE TREE HILL <3

T H E R E   I S   O N L Y   O N E   T R E E   H I L L   A N D   I T 'S   Y O U R   H O M E


Igår såg jag sista avsnittet av One tree hill, en serie som har gett mig så mycket. Jag har kollat på one tree hill i väldigt många år och efter alla dessa år känns det tomt att det är slut. Trots att jag ansåg att det var dags, så kändes det konstigt när allt var över. Säsong 9 var helt fantastisk, jag grät i princip i varje avsnitt, för allt var så vackert, berörande och helt enkelt fantastiskt, precis som resten av serien. Jag är glad att One tree hill fick det slutet som serien förtjänade.

One tree hill är inte bara en serie, utan även en vän. En vän som får en att skratta och gråta med en. En vän som får en att tro och aldrig någonsin ge upp. En vän som har lämnat spår för alltid och som alltid kommer finnas i mitt hjärta. En vän som jag helt enkelt älskar.


(bild från cwtv.com)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0