Hej Hå

Eftersom att jag är uttråkad så svarar jag på en lista med frågor !

Blandat
1. Är du singel? Japp!
2. Vilken hårfärg har du? Hm, lite mörkare blond skulle jag kanske säga.
3. Vilken ögonfärg har du? Blå.
4. Är du ofta lycklig? Lycklig och lycklig, är la olika.
5. Är du ofta ledsen? Jepp.
6. Är dina föräldrar gifta? Ja =)
7. Är du en tidsoptimist ? Absolut inte.
8. Svär du mycket? Hm haha ja tyvärr:P
9. Sminkar du dig varje dag? Nej, det gör jag inte.
10. Är du uttråkad just nu? Haha, jaa!

Kärlekssaker

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Kärlek och kärlek, men en förälskelse visst.
2. Har du någonsin blivit sårad? Ja, vem har inte.
3. Har du någon gång tänkt på en och samma person flera gånger under natten innan du somnade? Ja, absolut!
4. Har du gillat någon utan att berätta det för personen? Ja, det har jag.
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Nepp.
6. Har du någon gång kysst en främling? Ja haha.
7. Har du haft en hemlig beundrare? Who knows ;)
8. Har du vart otrogen? Nej!
9. Är du kär? Nepp.
10. Vill du gifta dig i framtiden? Om jag träffar rätt person så kanske

Två alternativ, ett svar
1. Kärlek eller lust? Utan tvekan, kärlek.
2. Ögon eller hår? Oj, det beror ju på. Svår, så båda.
3. Katt eller hund? Jag har ju hund, men jag är annars rädd för hundar, så förutom honom så säger jag katt.
4. Några få bästa vänner eller flertalet "vanliga" kompisar? Några få bästa vänner.
5. TV eller Internet? Internet, för då kan jag både sitta vid internet och kolla på serier!
6. Coca-cola eller Fanta? Coca-cola alla gånger.
7. Handboll eller innebandy? Handboll att titta på, innebandy om jag ska spela.
8. Pengar eller lycka? Lycka går före pengar =)
9. Twilight eller Harry Potter? Jag älskar verkligen båda, men om jag måste välja så blir det nog Harry Potter!
10. Tv-serier eller musik? Tv-serier <3

10 "Har du någon gång …"
1. Velat rymma hemifrån? Haha, har väll hänt:P
2. Brutit ett ben? Nej det har jag inte.
3. Gjort något som du sedan ångrat? Ja, många gånger tyvärr. 
4. Hoppat Bungee Jump? Nej men jag vill :D
5. Testat att röka? Only once.
6. Kollat på tv hela dagen? Haha, ja jag kollade på ca 24 avsnitt av Chuck på en dag, alla är ca 40 min långa. Det vill säga ca 16 timmar haha xD
7. Gråtit när du kollat på film? Haha, ja jämt xD
8. Druckit så mycket alkohol att du spytt? Nepp =)
9. Gråtit när ett husdjur dog? Ja, när vår hamster Zingo dog!
10. Önskat att du bara kunde försvinna? Ja, många gånger!

Blandat
1. Vad såg du senast på tv? Kvällen är din :P
2. Vilken var den senaste boken du läste? Hungerspelen =)
3. Vems blogg var den senaste du läste? Josefine Köhns :D<3
4. Vilken låt var den senaste du lyssnade på? "For the love of a daughter" med Demi Lovato =)
5. Vem var den senaste personen som du ringde? Cicci, igår.
6. Vad var det senaste du sa och till vem? "Tack för maten, hejdå" Till mamma och pappa. Haha xD
7. Vad stod det i det senaste smset du skickade och till vem? Till Josefine: " Hm. Det är träning då :P "
8. Vad stod det i det senaste smset du fick och av vem? Från Josefine: " Men aa :P vi kan ju gå innan?:) "
9. Vad var det senaste du köpte? Mat och cider när vi bowlade i torsdags :P
10. Vem var den senaste personen du kramade? Mamma :)


Kommentarer
Postat av: Josefine

Hihi :D <3

2012-04-08 @ 23:12:41
URL: http://accordingtomeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0