In the School!!!!!

Hello Bitches ;)

Ne men Hallå hallå, För en stund sedan tog vi skolkort :P As snyggt måste jag ju tillägga asså;):O

Nu sitter jag och Josse på lektion, vi har etik och livsfrågor, men eftersom att vi är så smarta så är vi redan klara före alla andra och då får jag chansen att blogga lite ;) Tur för er jag vet:D

Här får ni lite snygga bilder hmm elr vi kan ju låtsas det i allafall ;)



Snyggt elr hur ;P



Josse wants to be on the picture, but I won't let her!!!!!



Josse är fortfarande ledsen för att hon inte fick delta på förra kortet ... Haha det gillar jag såklart ;)



Men tillslut är det glömmt och allt är lika bra som vanligt :D Wihoo ;)


Have a nice day everyone, because I will :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0