Tjolahopp

Idag har det vart träning och det var nice, kan påpeka att den var ute, men med kläder efter väder så blir det perfa ;) Jag har knappt gjort något annat idag, stannade lite i skolan för att fixa klart samhällsarbetet med Emme så inte kul. Men aja Emelie bjöd åtminstone på en show då hon gjorde ett snyggt halk, såg ganska kul ut, men antagligen skrattade vi mest av trötthet. Fallet var åtminstone dagens skratt och klantighet =)





I mån är det religion prov



Det här är alltså vad jag nu borde göra, men hur kommer det sig då att jag inte gör det jag borde?




Jo för religion är så trök. Jag blir galen :O
Till och med gumman på utsidan av boken är ledsen, klart som fan att boken är dålig :O :P

Dålig bild jag vet, men prickarnavänstra sidan är ju tårar, stackars tant som får sitta på en religionsbok hela sitt liv och tröka sönder. Jag vet livlig fantasi, men även otroligt boring :P

Nu blir det att titta lite youtube klipp, sen får jag la försöka läsa lite om jag ska klara det där provet i mån ;)

Ha det gött, because I will :D


Kommentarer
Postat av: Emme

hahaha visst var det en snygg halkning :D har aldrig tänkt på att det är därför tanten på boken gråter, men det du sa låter vettigt :O

2011-11-23 @ 07:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0