Halloj

Idag har tjejerna spelat match, en härlig vinst med 3-0 =) De är så duktiga =)


Asså alla snackar ju om den nya serien Once Upon A Time, så  igår tänkte jag va fan jag kanske borde kolla vad det är för något, så det gjorde jag:) och jag fastnade direkt, så nedrans bra är det ju :D:D:D Först tyckte jag programet lät lite wierd när jag hörde talas om det, men shit den var mycket bättre än jag trodde. Jag rekommenderar er som inte har sett den att kolla in den =)



På tal om serier, förra avsnittet av glee är helt fantastiskt och det är även detta uppträdandet som jag bara inte kan sluta lyssna på :P Ta er en titt vetja=)

Santana är så otroligt bra, bästa sångerskan och karaktären i Glee, love her :D



Ha det bäst =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0