Hej hå

I AM BACK:D Yes tänker ni nu elr hur, jo försök inte jag vet allt att ni är glada, fast samtidigt ägnar en tanke åt var i helvete denna människa har hållit hus:P Hallååååå elr kort därpå rättar ni er själva och inser att jag även är björn =) shiiit vad ointressant samtal jag nu för, så vi kan ju snacka om var björnen faktiskt har varit. Jo i skogen såklart:D Jag har ätit så mycket bääär att jag nästan är trött på det, men glöm EJ att jag sa NÄSTAN:D Den senaste tiden har jag ägnat mig åt att lata mig för fan tror ni jag orkar springa runt som normala björnar Hm NEEJ!!!!! Jag är oerhört Lat jag undrar om det är för att jag är delvis människa, mina björn vänner har så mycket energi fast det kan ju jag med ha när jag har lust!!!!! I mån ja då ska ni få se på energi I promises i am not going to sit down, not even for a minute =) Jag gillar inte att ljuga så det här ska nog funka:P FY farao vad jag är tråkig, är alla björn-människor såhär elr bara jag? aja det är inte mitt fel, Nisse TVINGADE mig att blogga!!!!! NU ÄR JAG HUNGRIG SO SEE YOU LATER ALLIGATOR;)

Kommentarer
Postat av: Josefine K

Haha :p

2011-06-24 @ 18:57:29
Postat av: Nisse

Bra kämpat... Bra kämpat.

2011-06-25 @ 20:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0