DAG 5

Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.

Något jag vill ha mer än något annat är nog att må bra nu, att vara glad oftare och inte ha sådana depp- dagar som jag nu har. Allt jag vill är att känna glädje och vara på topp och vet ni vad jag ska fanimej komma dit också, SNART.
Det var nog allt om denna punkt.

Jag måste ju även passa på att berätta att i morse så badade jag för första gången denna sommaren:D Jag vet att jag ligger lite efter, men va fan jag börjar bli äldre och med tiden har jag blivit en stor fet badkruka, elr i allafall nästan;)
jaja nu har jag badat åtminstone och det var ganska varmt, hmm fast inte i början haha.
Jag känner mig STOLT nu åtminstone hihi =)

Have a nice day, så kanske det kommer ett till inlägg i kväll =)

Måste ju även bjuda på en fin sommarbild, som vi tog när vi var på Gran Canaria nu i februari =)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0