DAG 4

Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

Ja, då var vi framme på dag 4, kanske inte den enklaste, men jag får ta och göra ett försök.
Mina drömmar ja du, jag antar att jag får svara att i framtiden inte bara klara av vardagen, ni vet, gå till jobbet komma hem titta på tv och sedan sova, jiihoo not the life I want. Så vad jag vill mest av allt är väll att jag vill kunna njuta av livet och inte bara känna att allt springer förbi än. Jag vill stanna upp och se saker och ting på vägen och jag antar att det är mina mål.
En annan stor önskning är att mina nära och kära ska må bra, för de betyder allt för mig.

Det var allt jag hade att säga om detta tror jag.

Jag måste ju passa på att berätta lite kort om min dag. Vädret har ju vart kanon och man kan ju tro att efter detta vackra vädret så blir man lite brun. men NEJ, jag = brun? öhhh NEJ. Jag ser ut som en tomat, men jag är NÄSTAN lika glad ändå ;)
Jag har cyklat idag också, jag känner mig faktiskt lite stolt =) Så nu har jag åtminstone fått lite träning, efter allt gott man käkar under sommaren;)

Jag måste ju även bjuda på en bild på mig och några goda vänner =)




Kommentarer
Postat av: Linnea

Fint :D Låter som bra drömmar tycker jag!

2011-06-28 @ 21:04:15
URL: http://linneatrea.blogg.se/
Postat av: Jessika

Aah, du är så fin på din header-bild, värsta somrig :D

2011-06-29 @ 00:21:25
URL: http://xjessie.webblogg.se/
Postat av: Mikaela

tack så mycket =)

2011-06-29 @ 13:51:23
URL: http://itisneverover.blogg.se/
Postat av: Josefine K

Låter bra! Goa människor på bilden också! <3

2011-07-01 @ 20:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0