DAG 19 OCH 20

Hej! Jag vet att jag inte har bloggat på några dagar nu och anledningen till detta är helt enkelt för att jag inte mått så bra, men jag ska nu ta ikapp allt jag har missat;)

Vi börjar med:
Dag 19 – Innehållet i min väska.

Okej, innehållet i min väska, just nu är det la typ ingenting haha, jag lägger alltid ner allt som jag ska ha när jag väll går iväg, så för tillfället är den tom, sorry haha xD

Vi går vidare med:
Dag 20 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför?

Ojj den här var inte lätt, jag kan nog inte välja så att ni får några alternativ som jag skulle kunna tänka mig =)

Nr 1
Taylor Swift

Anledningen: Hade ju inte vart helt fel att kunna sjunga och spela gitarr så bra som henne för en dag asså =)
hade även vart spännande att se saker och ting i hennes liv, hur hon lever och hur hon möts på gatan och sånt där, hon är helt klart en intressant artist =)

Okej vidare till nr 2
som blir Messi

Anledningen: Jag älskar fotboll och att ha den tekniken som han har om så bara för en dag hade ju vart helt fantastiskt =) Det hade blivit fotboll hela dagen asså =)

Okej också går vi till sista alternativet: Nr 3
Det blir nog ett djur KANSKE EN KROKODIL JAA, det hade allt vart något haha xD

Anledningen: För det första kan man vara snyggare? Haha xD Ne men asså det hade varit intressant och se om man är hungrig som Mr Krokodil faktiskt ser ut att vara på bilden haha xD

Ja det var allt för dag 20 =) Dag 21 kommer senare på kvällen och efter det är jag ikapp =)
Ha det så gött! =)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hahahahahah krokodilen, lätt val :D

2011-07-15 @ 16:39:35
Postat av: Mikaela

Haha xD

2011-07-15 @ 18:28:46
URL: http://itisneverover.blogg.se/
Postat av: Josefine K

Hahahaha roligt inlägg xD

2011-07-15 @ 19:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0