DAG 15

Dag 15 – Mitt drömbröllop.

Om jag ska vara ärlig, så har jag aldrig riktigt funderat på hur allt ska vara om jag gifter mig, jag har ingen direkt fantasi. Det enda jag någonsin velat var och är fortfarande att finna någon jag älskar och som älskar mig och att man vill dela sitt liv ihop, det är det enda jag funderat på. Känslorna som man ska känna när man gifter sig. Annars har jag inget typiskt bröllop, förutom att jag vill nog inte gifta mig i en kyrka :P hihi...

Jaja nu ska jag berätta lite om min dag för er =) Idag har jag varit i stan och shoppat (hitta visserligen inget hihi) och vart på bio med Josefine, Sara, Linnea och Emelie :D Vi såg Hanna och den var väldigt bra faktiskt, intressant och spännade handling lixom, den var inte som andra filmer och det gjorde den då bra =)

Här är en bild från filmen, detta är då huvudrollen Hanna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0