HejHå

Jag vet att det var otroligt längesedan, men Linnea ville verkligen ha ett nytt inlägg så det här är för dig Nisse;)

Ja det har hänt ganska mycket sedan sist, kan berätta lite smått, vi har bland annat varit i Mullsjö och vi fick verkligen kanon väder, mysiga dagar med sol,bad, fotboll, pilkastning och vi får ju inte glömma att jag faktiskt för första gången i mitt liv hoppade från 10 meters höjd och det var en fantastisk känsla =)

Sen har jag även vart i väg med mitt fotbollslag som jag då tillsammans med tre andra coachar=) Vi var på cup i helsingborg och tjejerna skötte sig alldeles utmärkt, verkligen långt över förväntan=) Vi slutade 9a av 40 lag och det var inte bara fotbollen som var kanon den helgen =) Med ett hyfsat väder, bowling, utflykter och vi får ju inte glömma kråkhoppningen, så gjorde tjejerna detta till en fantastisk helg=)

I går var jag hos Rasmus som har fyllt 18 år, grattis än en gång och tack för en otroligt trevlig kväll =)

Idag blir det att åka till kusinerna och i morgon är det återigen en cup som gäller=)

Ha det så bra och jag ska banne mig börja blogga igen;) Jag lovar =)


Kommentarer
Postat av: Rasmus

haha tack så mycket själv :) ;)

2011-08-13 @ 20:49:35
Postat av: Linnea (Nisse)

Jäääää äntligen är du tillbaka :D:D:D:D:D

2011-08-13 @ 21:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0