Hej Hå elr Nej fan då

Ja då var sommarlovet slut och i morgon börjar lektionerna som vanligt igen, känns förjävligt, nej det känns okej :P
Förutom en sak, varför är det alltid så att det man längtar efter mest alltid blir sämst?
Jo såhär är det, jag har sett fram emot psykologi ändå sedan aa jag vet inte när, sen hela gymnasiet liksom, också självklart får man den läraren man minst av allt vill ha, nä nu ska jag inte vara snäll hon är fan sämst sämst och åter sämst!!!!
Life does not always become like you have expected !!
Ähh I will survive, hon ska fan inte få förstöra min Psykologi, icke sa nicke på den :P

I kväll blir det vampire diaries med mamma =) Love that show :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0