VAR HAR DU VART?

öhm, öhm, jaa bra fråga!!

Nää men helt ärligt det har vart sjukt mycket på sistone!!!
Liksom apmycket i skolan, mycket träning och match, så har inte haft direkt någon tid och absolut ingen motivation att göra det heller:O

Men för att ta igen vad ni har missat;)

Förra veckan var mycket läxor, jag gjorde bland annat muntliga nationella i svenska, var as nervös innan men det gick faktiskt bra:) Har även haft etikredovisning ensam:O konstigt nog gick det med bra:) Däremot mitt samhällsprov gick la sådär, men whatever liksom, det muntliga gick bra och ja är supernöjd:) Däremot undrar jag hur ja kunde få vg- på en slags debatt i samhäll, när ja inte ens kan minnas att jag öppnade käften men aja jag tar emot och tackar xD

I Fredags var det roligare. Spelade match mot älvängen och vann med 3-0. Jag gjorde ett mål i alla fall, alltid nått ju:P Och sedan kom finaste på besök och stannade hela helgen<3 På söndagen var det dags för match med Angelikas lag och jag var för första gången ensam coach på match, men det gick ju toppen:) Vinst med 5-0 mot ytterby och alla var så duktiga och hade oerhört bra inställning, så jättekul faktiskt:) Helgen var helt enkelt toppen :)

Förut skickade jag in min naturuppgift, så nu blir det att kämpa med samhällsuppgiften!!! Mycket nästa vecka alltså, vill bara bocka av allt så fort som möjligt :)


MEN nu är jag TRÖTT, dags för kvällsmaten och sen soooooova, godnatt, och jag ska blogga oftare, jag lovar;)



Ha det gött, för det ska jag:D


Kommentarer
Postat av: Jessika

Grattis till matchen ;D

2012-05-16 @ 00:04:27
URL: http://xjessie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0