Sommar =)

Varmt och gött idag igen :D Sommaren är verkligen här :D

Dagen idag har vart så härlig alltså:) Började med en härlig promenad med världens sötaste hund. Sedan åkte jag till skolan och jag och Rasse satt ute och pratade med Linnea och Lollo ett tag i det fina vädret, innan första lektionen började (lektionen var as tråkigt men ändå xD) Efter lektionen så lämnade vi in alla våra skolböcker så underbart, när det stod inga lån på kortet alltså, det var en härlig känsla hihi xD:)

Har även lämnat in den fula gula datorn:D Det var på tiden, kommer inte sakna dig haha =)
Sedan har det vart matte för hela slanten i skolan, men aa hemma nu har det inte blivit någon matte än:P
Det är ju så varmt, så vem väljer matte framför solande och musik :D

Det första jag gjorde när jag kom hem var att gå ut med Mio en sväng =) Sedan satte jag mig på balkongen, med musik i öronen, så gött:D Medan Mio la sig ner vid kanten av balkongen (som alltid) för att titta på vad som händer utanför hihi :)

Toppen start på dagen alltså :D Och om en stund ska jag käka lite och sedan dra ner till träningen, för att återigen njuta av det vackra vädret :D






Mio ser lite leksugen ut =)



Och där hade jag rätt, här körde han de vanliga rullningarna i gräset, måste va fruktansvärt kul alltså, som han håller på ;)


Men visst tar det på krafterna att leka, då kan det ju vara skönt att ligga lite i skuggan och kolla ut från balkongen vad som händer på gatan, kanske någon gör nått kul ;) Det missar inte Mio i så fall =)


Själv kör jag på sol, brillor och musik ;) Men aja Mio din taktik funkar la också ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

åh så härligt! :D

2012-05-24 @ 18:13:50
Postat av: Josefine

Lille Mio<3

2012-05-25 @ 18:02:48
URL: http://accordingtomeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0