My Day

Hejsan Svejsan!

Idag har min dag vart bra, lite udda var den kanske i skolan, då jag typ inte kunde sluta skratta. Men va fan inte konstigt när man på svenskan får lyssna på låtar som "Elin i hagen", visst sorglig text, men det hinner man ju inte märka för allt annat är så fult haha hon sjunger så roligt! Jag skrattade så tårarna rann:D





Även mattelektionen blev skrattig, då jag och Josse målade gubbar i böckerna, eller kanske var det jag som målade? Nja whatever liksom!

Dagen fortsatte med ett besök hos Malin. Det var trevligt, vi pratade, käkade mat och god efterätt hihi, sen kollade vi på Black Swan som jag faktiskt aldrig hade sett förut!
Väldigt bra film, men minst lika udda och sånt haha!

Väldigt intressant elr kanske inte.
Ha det gött, för det ska jag :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0