Dåligt uppdaterat!

Sorry för den oerhört dåliga uppdateringen!

I lördags hade vi besök från kusinerna=) Det var även träning under dagen och jag kollade också på andra chansen i mello! Sedan blev det gladiatorerna och efter det blev det läggdags, då jag på söndagen gick upp kl kvart över 6, Jippi.
Anledningen var att i söndags så var det cup med tjejerna, de var jätteduktiga och kämpade på bra, det laget som kom längst slutade på en 5 plats och åkte ut mot laget som vann hela cupen, men endast med 2-1 och det var oerhört jämt, så kunde gått hur som helst. Oavsett så kämpade alla på bra och visade bra inställning, kul att se! =)

Måndagen minns jag inte, den spenderades la framför tv:n precis som tisdagen till skillnad från att tisdagen involverade en träning också!

Jag har i alla fall börjat kolla på Ringer, jag har rättare sagt nördat det under min ledighet. Yey är fan redan i kapp USA , that was easy :D Ne men programmet äger ju så :D

Just nu sitter jag och väntar på Josse, som slutar kl 5 så hon kommer la om en timme typ, och då jäklar ska det pluggas no inför provet i mån!

Ska uppdatera bättre i fortsättningen, lovar ;)


(Bild från imdb.com)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0