Skidåkning

Hej, idag började dagen med tandläkarbesök vid 11 tiden, så nu är mitt leende som vanligt igen. Med en lagad tand, drog vi ner till backen. Jag, Emelie, Angelika och Alice spenderade 4 roliga timmar i backen. Vi körde virvelvinden, "snygga tricks" i liften och såklart skrattade =) Jag säger bara en sak när man åker skidor " se upp för ungarna" ärligt de är fan crazy, störtlopp rätt ner med ingen kontroll alltså. En unge körde rätt över mina fötter livsfarligt, haha att jag ens stod kvar på benen var otroligt xD


Och föresten jag måste ju bara berätta det var en kille som åkte som endast hade ett ben och han var grymt bra. Alltså han var bättre än typ as många, jag menar helt otroligt, jag hade inte ens vågat ställa mig där uppe i backen. Verkligen beundransvärt!


Nu på kvällen har jag tjockat mig med kaka och godis, har tittat på en del 90210 avsnitt från säsong 3, då jag köpte den säsongen häromdagen.

Dagen var i alla fall mycket lyckad och i morgon blir det återigen skidåkning som står på listan.
Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0