På bussen

På bussen hem från stan!

Sofia: Visste du att Jimmy har förlovat sig, han dommar Jimmy?
Jag: Jasså, nej.
Sofia: (Visar på facebook vem tjejen är) Hon är typ 30 något.
Jag: Hur gammal är han då?
Sofia: (kollar på facebook sidan, han visar sig vara 87:a)
Jag: Men då är han 3 år äldre än mig, 25 år:D
Sofia: MEN DU ÄR VÄLL INTE 22 HELLER!!!!!

Haha så går det ibland när man är trött xD


Idag har jag i alla fall vart i stan med Sofia=) Vi kollade på kopparberg och käkade på donken =) Alltid trevligt!

Var ju en sjukt kul tjej på bussen också som snacka telefon, pratade hur högt som helst och om as knäppa saker haha och hon pratade med 3 olika personer på typ 15 min, snacka om att inte klara av att vara ensam haha xD
Vi typ dog av skratt, även några andra på bussen satt och garva :P

Kommentarer
Postat av: josefine

haha vad kul! :D

2012-04-26 @ 08:42:42
URL: http://accordingtomeee.blogg.se/
Postat av: Siri

Haha, det är alltid så kul att tjuvlyssna på bussen! XD

2012-04-26 @ 17:44:30
URL: http://fruktklister.blogspot.com/
Postat av: Emme

haha, det är jättekul att tjuvlyssna på bussen, men det värsta är ju när man gör allt för att inte börja skratta- som att hålla för näsan till exempelt, en teknik jag utvecklade då jag lekte "kurra gömma" som liten, mkt effektivt! dock kan det se lite misstänksamt ut på bussen...XD

Postat av: Linnea

heheh smart där! XD

2012-04-27 @ 14:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0