11-utmaningen

Dessa frågor gjorde Siri, ska bli kul att svara:D

1. Vilket vore det godaste godiset som inte finns än?

Jag vet inte om de var så gott så borde det ju redan finnas:P

2. Om du fick äta middag med fem kändisar, vilka skulle det vara?
En riktig tjejkväll får det bli=)
Hilarie Burton, Sarah Michelle Gellar, Naya Rivera, Mila Kunis och Jessica Stroup :D Dessa valde jag för att alla är grymma skådespelerskor som jag ser upp till =) Skulle vara oerhört coolt att träffa dem alltså:D

3. Vilket vore det värsta sättet att dö på?
Att drunkna, det vore ju ett rent helvete:O men även att dö i eld, fan ja är ju rädd för stearinljus:O

4. Säg en onödig pryl du aldrig skulle skaffa!
En iphone, onödigt mycket pengar och absolut inte värt, liten skärm och alla är fan besatta:O

5. Vilken bok skulle du vilja vara med i?
Jag skulle vilja trolla med Harry Potter:D

6. Vad skulle du vilja att ditt hundraåriga jag sa till dig nu?
Res på arslet din latmask;) haha xD

7. Vad var du rädd för när du var liten?
Hundar:O men det sitter typ kvar ju:O

8. Vilken bok minns du mest från när du var liten?
Hm. Typ alla böcker jag läste med mamma. Typ Sune kanske.

9. Hur skulle det perfekta porträttet av dig se ut?
Det bästa skulle vara om det enda som var med var ena armen, så slipper jag synas:) bättre kan det inte bli ju:)

10. Om det är mitt i natten och du är sugen på någon jättekonstig mat, vilken är det mest troligt att det skulle vara?
Ojj svår fråga:O vet inte faktiskt, så tråkig är jag:O

11. Vad skulle du vilja lära dina barn?
Att alltid stå upp för den de är och alltid våga stå för sina åsikter!


Orkar inte tagga 11 personer, men ni som vill får gärna svara på dessa frågor som jag nu ger er ;)

Vilken seriekaraktär skulle du helst ha som bästa vän?
Vilken av dina saker skulle du inte kunna lämna huset utan?
Vilken är den sämsta boken du har läst?
Sover du med ett gosedjur? Var ärliga nu!;)
Om du fick byta liv med någon kändis för en vecka, vem och varför?
Alltid frysa eller alltid svettas?
Vad skulle du aldrig äta?
Har du någon gång sett en film flera gånger under samma dag?
Vilken sångare/sångerskas röst skulle du helst vilja ha?
Vad skulle du vilja säga till dig, om du var din bästa vän?
Vilket är ditt motto i livet?

Här är även reglerna för er som orkar tagga;)
-Each tagged person must answer the 11 questions given to them by their "tagger" and post it on their blog.
-Then choose 11 new people to tag and link them in your post.
-Create 11 new questions for the people you tag to answer.
-Do not tag back to the person who has already tagged you.

Kommentarer
Postat av: Siri

Haha, jag sover med gosedjur! Varje natt!

2012-04-21 @ 11:00:50
URL: http://fruktklister.blogspot.com/
Postat av: Emme

det gör jag med^^ har alltid gjort :)

Postat av: Mikaela

Gött! det gör jag med ju och har alltid gjort haha xD

2012-04-21 @ 20:52:09
URL: http://itisneverover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0