Whaaa long time ago

- Var FAN har du varit? :O
- Förlåt nada good förklaring!

                                                                  Jaa Hejj på er, det var ett tag sen sist!
 

Jag kan ju uppdatera er lite om vad som har hänt, men om jag ska vara ärlig så är mitt liv inte så intressant, men aa ni läser ju på egen risk ;)

De senaste har jag spelat fotboll, vart med kompisar och aa hallå latat mig!!! Va fan som vanligt då asså :D


I morgon får man reda på resultatet på idol YEY, ska bli kul, fast lite nervöst blir det nog allt man vill ju att de man gillar ska gå vidare, Jag menar va FAN man vill ju inte ha en ny REZA :O


vet ni, jag har skadat mitt finger=( Jag cyklade förut så skrapades mitt finger i en stenvägg i farten liksom =( Vissa skulle kanske säga klantigt, men Nje va fan väggen var i vägen för mitt finger :O
Plus det kan även ha vart så att jag inte cyklade helt seriöst nja det tål att tänka på asså ;)

oavsett så är jag såhär inte glad nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0