Hello Bitches!

Hejhå:D Ja vad ska jag skriva jo jag kan ju berätta att jag nyss såg idol, whaaa surprise, nje inte direkt va:D:P
Roshana var grym :D Och fan asså men jag måste erkänna att Molly som jag sa att jag störde mig på, var så jäkla bra haha xD Ibland får man äta upp sina ord =)

I mån är det idol kvalfinalen och det blir att titta med Linnea, and maybe someone more :D

På lördag
ska Josse sova över, det blir nog grymt kuligt som vanligt, men mer om det kan vi ju ta när hon faktiskt varit här haha xD

Ha en bra kväll allesammans, jag bjuder på en bild på mig och min underbara lilla hund Mio<3
Världens sötaste är han:D<3


Kommentarer
Postat av: Jessika

Naw, söt bild :D

2011-09-30 @ 15:43:50
URL: http://xjessie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0