Hej Hå

Idag såg jag faktiskt klart på V :D Jag vill se säsong 2, första var så sjukt bra:D:D:D:D:D 

Jaja jag ska inte tjöta, så nu tar jag och berättar om vad sjukt mätt jag är just nu :P ärligt talat, jag känner mig i princip spyfärdig, efter alla jäkla jordgubbar, popcorn och chips, det var gött förut, men nu nä nu ångrar jag fan att jag käkade så mycket haha, men jag har endast mig själv att skylla ;)

Dagen idag har vart ganska lugn med mycket tv-tittande, kan vara skönt ibland, enda problemet är att jag bor framför tv:n eller i allafall typ :P blir skönt sen när fotbollen drar igång igen både som ledare och spelare:D

Fast jag har faktist spenderat mycket tid framför datorn idag också:D har nämligen fixat lite bilder, kanske visar någon gång om jag har lust hihi ;)


VET NI VAD JAG LÄNGTAR IHJÄL MIG TILL HARRY POTTER FINALEN:D JAG VILL SE NU =)
Visserligen vet jag ju hur allt slutar, med tanke på att jag läst böckerna, men trots det är jag riktigt spändallt:D hihi:D

Jag bjuder även på en bild på mina söta systrar, som jag älskar över allt annat =) Ni är så underbara gullungar <3








Kommentarer
Postat av: Linnea

Hejhå på dej med!

Såg du Harry Potter-programmet på tv förut? :D

2011-07-08 @ 23:05:29
Postat av: Mikaela

jag tittade igår =)

2011-07-08 @ 23:14:23
URL: http://itisneverover.blogg.se/
Postat av: Linnea

Jaa du ligger ju alltid lite före i tiden :D

2011-07-08 @ 23:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0