DAG 8

Dag 8 – Mitt andranamn – och vad jag tycker om det.

Okej andranamn va det nu ja:P Ja jag har faktiskt två mellannamn, mitt fullständiga namn är Mikaela Erna Viktoria Andersson. Vad tycker jag om mina mellannamn då? Jo jag tycker att Viktoria är fint, Erna är la sådär, men det är ett släktnamn och har därför en stor betydelse. Ja det var väll allt om detta;)

Dagen idag har i det stora hela varit bra. Sverige vann ju mot Nordkorea och det var ju bara helt underbart och Sverige är nu vidare till kvartsfinal innan sista gruppspelsmatchen är spelad, fantastiskt:D

Men nu är jag trött och vill sova, sorry att jag bloggade så sent men jag har verkligen inte haft tid förrän nu:P
I allafall jag hoppas verkligen att eran dag har varit bra, aa godnatt och ha det gött =)

Här är även en bild på glada damlandslagsspelare =) Härligt att se :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0