DAG 17

Dag 17 – Någonting jag ångrar.

Jag ångrar att jag så länge har låtit personer som inte förtjänar en tanke styra mitt liv, att den skiten som de dragit över mig har tagit en sådan stor plats i mitt liv. Jag ångrar att jag alldeles för länge var negativ och helt ärligt trodde att jag aldrig skulle må bättre, att allt var kört. Det är inte kört jag har lärt mig det nu, det är aldrig över, mitt bloggnamn står för något värdefullt i mitt liv och jag ångrar av hela mitt hjärta att jag inte insåg " it is never over" förrän jag redan hade låtit mig själv må dåligt i flera år. Jag är stark och det vet jag nu tack vare lite hjälp från mina närmaste, jag älskar er alla ni vet vilka ni är <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0