DAG 13

Dag 13 – Någonting jag oroar mig för.

Sånt här gillar jag verkligen inte att prata om, det är för jobbigt. Så jag ska ta det så kortfattat som möjligt.
Jag får väll säga att jag oroar mig över framtiden och hur man ska klara sig i livet, precis som alla andra, men det är väll allt jag orkar säga om detta.

Idag började jag titta på V=) Min syster tittar på den serien och hon sa att den var jättebra, så jag tänkte ge den en chans, ohh jäklar vad den var bra asså:D Jag hade allt lite svårt att slita mig från tv:n, men jag kände att jag var tvungen att gå in på datorn och skriva ett inlägg till er =) 

Glöm inte
titta in V nu, där bland annat Lost-skådespelerskan Elizabeth Mitchell är med som huvudkaraktär och hon gör rollen i V otroligt bra, fast sen är hon ju grym också =)

Här har ni även en bild på henne i serien där hon spelar en FBI-agent vid namn Erica Evans.

Hoppas ni har haft en bra dag =)





Kommentarer
Postat av: Cecilia

Liz är den bästa<3

2011-07-08 @ 20:21:58
URL: http://ciccianderssonn.blogg.se/
Postat av: Linnea

Ååå jag har varit lite smånyfiken på V ett tag, o nu blev jag ännu mer :D

2011-07-08 @ 21:08:54
URL: http://linneatrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0