Hej Hå

Asså OMG Nisse är på väg hit nu och om jag inte har bloggat när hon landat så FÖRLORAR jag :O
Jag och förlora är ovänner :O så skynda på är det enda jag hör i mitt huvud just nu :O:P

ja asså Nisse kan vara väldigt speciell ibland, jag menar tror hon på riktigt att jag inte vinner;) klart jag gör liksom:D Jävlar vad allt blev stöddigt här:P

Men aja, Idag har jag endast latat mig, känns kanske lite fel, elr nej:D Nu ska jag vara Med Nisse om ni inte redan fattat det och bara för att Nisse är så blåst så ska ni få en bild på henne och mig där hon tror att hon är bäst men det vet vi ju redan att Nisse ej är:D hihi Nisse tror sig så mkt med sin midsommarkrans:O den är ju inte ens fin:D:O
Ha en bra kväll allesammans:D




Kommentarer
Postat av: Linnea

Ehehehehhehe filosofifredagarna kommer bli grymma :D

2011-08-17 @ 22:40:35
URL: http://linneatrea.blogg.se/
Postat av: Mikaela

haha du är så rolig du;)

2011-08-17 @ 22:52:44
URL: http://itisneverover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0